HPD "Rama" Idemo u planine!

A+ A A-

HPD "Rama" na skupu planinara u Belišću

Prošloga vikenda dio članova HPD "Rama“ sudjelovao je na velikom skupu planinara u Belišću. Već sedmu godinu zaredom, HPD „Belišće“ organizira planinarsku manifestaciju "Belišćanski podravski pješački put“.

Na poziv Ruže i Drage Cvenića i domaćina HPD „Belišće“ u petak smo se  zaputili prema Istočnoj Slavoniji, točnije prema Valpovu i Belišću. Putovanje  koje je trajalo nekoliko sati, proteklo je brzo u ugodnom razgovoru  i iščekivanju  dolaska do cilja. Na  graničnom prijelazu policajac  nas s čuđenjem i smijehom  gleda kad smo mu rekli da idemo planinarit u Slavoniju. U večernjim satima dolazimo u Valpovo gdje nas dočekuju ljubazni domaćini Drago i Ruža. Nakon  dobrodošlice i upoznavanja, sjedamo za stol i kušamo izvrsno pripremljeni fiš paprikaš koji je Drago pripremio. Nakon toga krenuli smo u noćno razgledavanje Valpova.

Sutradan krećemo prema prostorijama Kajak kluba u Belišću gdje je bilo okupljalište planinara i početak pješačke staze. Okupilo se oko 250 planinara iz 25 društava. Uslijedio je  pozdrav  domaćina i polazak na dobro označenu i markiranu stazu. Bilo je ugodno i lijepo u prolistaloj šumi hodati uz pogled na rijeku Dravu, a na dijelu staze u ovo vrijeme moguće je ući u korito rijeke i hodati po pijesku, što je posebna atrakcija. Po povratku su svi izrazili oduševljenje krajolikom koji smo mogli vidjeti prvi put.  Nakon četiri sata pješačenja, došli smo do sjedišta Kajak kluba gdje je upriličen ručak i dodjela zahvalnica. Druženje je nastavljeno u  veselom tonu i uz glazbu.

U večernjim satima zaputili smo se prema Osijeku, gdje smo  uživali u noćnom životu ovog prelijepog grada. Ujutro smo popili  kavu na šetalištu uz Dravu, razgledali znamenitosti grada Osijeka i uputili se prema Rami.

Ovim putem zahvaljujemo domaćinima Ruži i Dragi Cveniću na odličnom gostoprimstvu  i članovima HPD“Belišće“ na odličnoj organizaciji susreta. Uzvratni posjet slavonskih planinara Rami i ramskim planinama je za nekoliko dana.

Trodnevni posjet u Osijek, Valpovo i Belišće ostat će nam u trajnom, lijepom i ugodnom sjećanju.